LLACH POETA

Un espectáculo poético en La Badabadoc Teatre

Del 26 de abril al 12 de mayo de 2019 – 20:30hs

Espectáculo íntimo

La Badabadoc estrena Llach poeta un espectáculo íntimo, en el que la palabra y la música van por un lado y a la vez juntas. Un piano y una voz. Una comunión. Un homenaje a Lluís Llach que se estrena el 26 de abril y finalizará el 12 de mayo.

Letras intemporales, vigentes. Las letras de las canciones de Lluís Llach son poemas por sí mismas. El actor Joan Berlanga interpreta los poemas, con una forma sencilla que encuentran una manera de hacer nunca hecha. La música, a cargo de Albert Flores nos ayudará no sólo recordar la melodía o el estribillo, sino a darle mucha emotividad e importancia al texto.

La fuerza del espectáculo de Llach Poeta reside en ofrecernos un recital con las letras de sus canciones como si se tratara de su querido Martí i Pol, aunque el piano nos recuerda a una melodía que le pertenece, aquí se nos presenta desvinculada.

El texto funciona perfectamente sin ser cantado y tienes la sensación de estar en un recital poético, agradablemente musicalizado. El acompañamiento musical no tapa, ni apaga la voz, en vez de eso nos reencontramos con un Llach muy íntimo, un espectáculo noble y cuidado para no echar tanto de menos al compositor catalán.

Llach Poeta, se estrenará en La Badabadoc el 26 de abril y tendrá funciones el 27 y 28 del mismo mes y después del 2 al 12 de mayo  de jueves a domingos a las 20,30h, a excepción del día 5 de mayo.

Ha sido una gran sorpresa, un delicioso descubrimiento.  Las poesías de Lluís LLach recitadas toman otra dimensión. Los contenidos de los versos de las canciones tan conocidas vibran de otra manera, son música por ellos mismos.

Roser Garcia Guash

Teatre Barcelona

Un espectacle realment extraordinari, emotiu, brutal … i no cal dir-ho absolutament recomanable, que ens ha fascinat i ens ha deixat literalment amb la “pell de gallina”, per les emocions que ens ha provocat.

LLACH POETA és un espectacle íntim on la música i la paraula de les cançons de Lluís Llach viatgen per separat, i a la vegada no poden deixar d’anar de la mà.

Miquel Gascón i Imma Barba

Voltar i voltar | Teatre Barcelona

Amb la veu tan radiofònica i expressiva de Joan Berlanga i la música al piano d’Albert Flores, ens retrobem amb Llach, igual que ho va fer Ulises pel camí d’Ítaca, quan en un sopar li van cantar belles cançons de la seva pàtria i va enyorar intensament casa seva. Sisplau, que torni a cantar, i si no pot ser, que amb espectacles íntims i nobles com aquest el puguem enyorar una mica menys.

Montse Barderi

Núvol, el digital de Cultura

Que cançons com ‘País petit’ o ‘Infant de Beirut’ semblin noves és una demostració d’aquesta perfecta simbiosi entre els dos artistes que, sense deixar d’interpretar Llach, aconsegueixen donar vida nova i pròpia a una obra per tots coneguda i per molts estimada. Si tenen l’oportunitat de veure-la no la deixin escapar. 

Eduard Jener

Cugat.cat

Llach poeta’ crea un nou format per assaborir les cançons del cantautor. L’atractiu de ‘Llach poeta’ resideix en la senzillesa de l’espectacle i en la incorporació de la deconstrucció, segons els seus creadors.

 

Alex Cabrera

Cugat.cat

LLACH POETA

Origen: Barcelona

Palabra: Joan Berlanga

Piano: Albert Flores

Textos y música: Lluís Llach

 

Idioma: Català

Duración: 60′

FUNCIONES

26, 27 y 28 de abril – 20:30hs

2, 3 y 4 de mayo – 20:30hs

9, 10, 11 y 12 de mayo – 20:30hs

 

Ven a vernos

Quevedo 36, bajos.
08012 (Gràcia) Barcelona

Llámanos

(+34) 930 245 140
(+34) 636 176 039

Emails

contacto@labadabadoc-teatro.com
programacion@labadabadoc-teatro.com
entradas@labadabadoc-teatro.com
comunicacio@labadabadoc-teatro.com

 

Con el apoyo